söndag 30 september 2012

Söndagsstyrka

Idag råkade det bli styrka istället.
Hade verkligen tänkt att ge mig ut på en löptur, men så bokade jag in mig på ett BodyPumppass och tog det istället. Tog det lite piano med vikterna eftersom jag inte kört på ett tag, och inte heller testat den senaste koreografin. Men nu vet jag!

Det kändes gött och jag kan lasta på rejält på många muskelgrupper.

Imorgon satsar jag på en kortis på löpbandet och ett pass BodyBalance.

Sen har jag börjat kika på klassikern och tjejklassikern. Det är väl bara att göra?! Pepp pepp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar