Löpludret
tisdag 18 september 2012
När man jobbar...
...kan man också aktivera sig. Sena kvällar med kick off innebär mer än bara god mat och dryck. Även denna vecka blev det bowling. Konstaterar följande: jag är sjukt dålig på bowling. Okej grej att vara dålig på.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar