Löpludret
tisdag 4 september 2012
Men på allvar... Kan jag få vara frisk lite längre än en vecka i sträck?
C-vitaminchockar med kiwi och apelsin. Dricker bara varmt.
Och fuskar och gör armhävningar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar