Dagens pass:
1km löpning. Löpband. Nya skor. Ny teknik. Känns bra att börja smått.
1h body balance på odinsgatan.
Tog bara ett kort snabbt pass på bandet i de nya skorna. Många små steg blir det, men vad lätta fötterna känns! Roligt och inspirerande. Nu ska jag inte knäcka vaderna.
Därför körde jag ett härligt body balancepass efter min lilla uppvärmning. Bra med lite stretch och skön styrka.
Smoothie med banan, bär, yoghurt och chiafrön till kvällis.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar