onsdag 19 september 2012

En kortis

Dagens tilltänkta styrkepass hanns inte med. Kör lite hemma istället. Värmde upp med en 25-minuters runda löpning/promenad. Mina vader gör brutalt ont och jag försöker göra allt för att stretcha mina fötter just nu. Det där om att knäcka vaderna totalt var inte så svårt alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar