Mysgymma. Det är grymt bra. Skön träning på en fredag är ett måste, annars blir det inte av utan man hamnar rakt i soffan.
Idag har jag och Anna kört roddmaskin, tränat rygg, triceps och mage. Om ett tag kommer vi orka köra plankan hur länge som helst.
Och så kom vi på att vi ska göra ett litet program till oss själva som vi kan köra på egen hand. Eftersom vi jobbar så mkt att vi typ aldrig hinner träna sådär mycket ihop som vi vill.
Så på söndag blir det löpning och lite bestämmande av styrkeövningar.
Avslutade såklart med skön stretch, och bastu. Man kan ha sämre avslut på jobbveckan!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar