Kort, men fin och varm, lunchpromenix idag. Hej Linköping! Ikväll ska jag bowla så det blir dagens riktiga träningspass. Dock verkar min bowlingarm redan fått en liten förslitningsskada pga bärande på tung handväska. Påminn mig; jag måste köpa en ny!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar