tisdag 11 september 2012

På resande fot

Kort, men fin och varm, lunchpromenix idag. Hej Linköping! Ikväll ska jag bowla så det blir dagens riktiga träningspass. Dock verkar min bowlingarm redan fått en liten förslitningsskada pga bärande på tung handväska. Påminn mig; jag måste köpa en ny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar