Men jösses,
vi sprang ju i söndags, jag och annan.
Har jag missat att notera detta!?
Finns inga ursäkter. bara att jag inte hunnit.
Det var iallafall en riktigt skön söndagstur. Vädret var gött och vi var lite lagom springsugna. Åttan blev det, eftersom kvällen hade fler planer åt oss båda.
tog det förbaskat lugnt, så det kändes sådär gött hela vägen.
Distans: 8 km
Tid: 50 min.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar