Ja, idag träffade jag på en hel drös vänner och bekanta på Sportlife. Det är bra. Då finns ännu fler anledningar till att gå dit och träna.
Efter gårdagens löpning/promenad så har jag ont i benen, vaderna, fötterna och rumpan. Så idag körde jag body balance för att stretcha ut.
Problemet är bara att det inte bara är stretch i det där passet, utan en hel del styrka med. Och man jobbar mycket med små och stora muskler i benen, vaderna, fötterna och rumpan. Aj. Imorn är det vilodag.
Hur som helst, nytt pass idag och en mördande magträning. Det bådar gott!
Dagens: 1 Tim body balance.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar