måndag 17 september 2012

Kompisar på gymmet!

Ja, idag träffade jag på en hel drös vänner och bekanta på Sportlife. Det är bra. Då finns ännu fler anledningar till att gå dit och träna.
Efter gårdagens löpning/promenad så har jag ont i benen, vaderna, fötterna och rumpan. Så idag körde jag body balance för att stretcha ut.
Problemet är bara att det inte bara är stretch i det där passet, utan en hel del styrka med. Och man jobbar mycket med små och stora muskler i benen, vaderna, fötterna och rumpan. Aj. Imorn är det vilodag.
Hur som helst, nytt pass idag och en mördande magträning. Det bådar gott!

Dagens: 1 Tim body balance.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar