Idag orkade jag inte sitta stilla något mer. Så städning varvades med allehanda styrkeövningar som kan köras på hemmaplan utan redskap. Känns som en lagom start. Hundreds, triceps pushups, vanliga pushups, lite knäböj, solhälsning, sidoplanka och ett par pilatesrotationer. Gött. Snart är jag redo på riktigt!
Vad är det du ska vara redo inför?
SvaraRadera