Löpludret

måndag 10 september 2012

Man kan motionera ändå.

Jag längtar efter styrketräning.
Jag längtar efter att springa.

Nöjer mig med promenad idag. Med löpskorna på.
Upplagd av LL kl. 11:01
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2013 (17)
    • ►  februari (8)
    • ►  januari (9)
  • ▼  2012 (55)
    • ►  december (5)
    • ►  november (12)
    • ►  oktober (12)
    • ▼  september (15)
      • Söndagsstyrka
      • Morgonstund har guld i mun
      • Söndagsturen 120923
      • Fredagsmys
      • En kortis
      • När man jobbar...
      • Kompisar på gymmet!
      • Söndagsturen 120916
      • Styrka!
      • På resande fot
      • Man kan motionera ändå.
      • På resande fot
      • Men på allvar... Kan jag få vara frisk lite längre...
      • Dagens pass: 1km löpning. Löpband. Nya skor. Ny te...
      • Söndagsturen
    • ►  augusti (9)
    • ►  juli (2)

Visningar

Om mig

LL
Visa hela min profil
Temat Enkel. Temabilder från nico_blue. Använder Blogger.