Löpludret
måndag 10 september 2012
Man kan motionera ändå.
Jag längtar efter styrketräning.
Jag längtar efter att springa.
Nöjer mig med promenad idag. Med löpskorna på.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar