tisdag 2 oktober 2012

Måndagsyoga

Ja... Ligger lite efter här. Körde body balance igår vilket var riktigt bra. Jobbigt och skönt på en gång.
Idag har jag vilodag och imorgon planerar jag intervaller.

Så. Gårdagens:
1 Tim BodyBalance.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar