Löpludret
tisdag 2 oktober 2012
Måndagsyoga
Ja... Ligger lite efter här. Körde body balance igår vilket var riktigt bra. Jobbigt och skönt på en gång.
Idag har jag vilodag och imorgon planerar jag intervaller.
Så. Gårdagens:
1 Tim BodyBalance.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar