Löpludret

måndag 15 oktober 2012

Bra start på veckan

Body balance idag. Kändes riktigt bra. Stark och pigg i kroppen.
Upplagd av LL kl. 11:22
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Etiketter: bodybalance

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2013 (17)
    • ►  februari (8)
    • ►  januari (9)
  • ▼  2012 (55)
    • ►  december (5)
    • ►  november (12)
    • ▼  oktober (12)
      • Come back
      • Onsdagens
      • Bra start på veckan
      • Omvänd ordning
      • Krispig morgon
      • Höstnjutning
      • Något helt annat.
      • Tisdagstempo
      • Söndagsturen
      • Fredagsintervaller
      • Löpbandet
      • Måndagsyoga
    • ►  september (15)
    • ►  augusti (9)
    • ►  juli (2)

Visningar

Om mig

LL
Visa hela min profil
Temat Enkel. Temabilder från nico_blue. Använder Blogger.