tisdag 30 oktober 2012

Come back

Min onda fotled blev inte bättre och visade sig vara en hälseneinflammation. Så nu har jag kört voltaren sen i fredags och har ytterligare ett par dagar kvar. Smärtan försvann först i söndags när jag var ute och vandrade i Vättlefjäll i 7 timmar. Gick en led på ca 25 km och det var fantastiskt härligt. Bra skor, god fika, fint väder och underbart sällskap. Hur skulle jag kunna säga nej till det?!

Så nu är jag igång igen! Körde body balance igår och har simmat idag. Mkt skönt!!
Ska vänta med löpning till söndag, inte börja för tidigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar