Äntligen löpning igen! En veckas ont, ytterligare en vecka med voltaren och styrka och simning. Ni kan tro att det kändes gött att komna ut på en riktig söndagstur idag! Körde åttan med stepsubban och vi hade en underbar runda. Höstig frisk luft, vindstilla. Pigga ben, bra fart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar