Wohoo! Inget ont gjorde det att springa med snabba skorna. Var inte ute så länge, sprang i 20 min och sen vände jag och gick hem. mkt bra! Hann testa tekniken lite och hade verkligen känslan! Pepp pepp!
I veckan ska jag och gymhoran boka in oss på Vansbro. Ska bli riktigt kul!! Sen försöker hon locka mig med en fin racercykel, till vätternrundan då... Vill ha!!! Men jag tror nog en hybrid räcker..
Såg att hon kikat på Hisingen runt. Kanske är ett bra lopp att köra. Nån som testat?
Dagens; löpning 20 min, snitt 5:44. Bästa: 4:13min/km. Totalt 3,53 km.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar