Löpludret
torsdag 29 november 2012
Fredagsmorgon!!
Och jag har gått en 55 min runda med pian. Riktigt kallt. Men vitt på marken. Mysigt och hurtigt på samma gång!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar