måndag 5 november 2012

Brygga!!!

Wohooo! Jag har idag gått upp i brygga på min BodyBalanceklass. Grymt! 27 år, snart 28 och uppe i brygga. Can you believe it?!?!

Alltså för att förklara min eufori över det inträffade kan jag meddela att under alla mina år av jazzdansträning som tonåring så var brygga min svaga punkt. Jag kanske lyckades en gång... Spagaten och spliten var inte att tänka på, men bryggan trodde jag ändå skulle vara genomförbar. Men ack så många gånger jag gick bet. Men nu. 10 år senare, 10 år äldre, så gick det. Firar med extra mycket russin i yoghurten.

Dagens: 1tim body balance, inkl. brygga. Party party!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar