Har missat skriva ett par pass.... Men det går bra nu. Har ett bra flyt och tar tag i att springa utomhus på kvällarna mellan varven. Imorse var jag uppe med tuppen och simmade. Och ikväll har jag varit ute och promenerat med en kompis.
Imorgon satsar jag på lite löpning!
Ciao!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar