Nu har jag börjat klätterkurs. Efter alla dessa år som jag velat testa klättring så har jag nu fått tummen ur (och en kompis som också ville köra). Del ett av två är klar, nästa vecka ska vi öva fall. Idag har vi knutit knutar, säkrat och klättrat upp för en vägg. Riktigt kul. Känns som att jag har det i mig ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar