Första etappen bokad och klar.
I juli 2013 tar jag och gymhoran de första simtagen i vår tjejklassiker. Fram till dess ska jag försöka hålla i med simning en gång i veckan. Typ. Give or take... Har fått ett riktigt fint Gymprogram av en kollega så nu hoppas jag kunna hitta motivation för att träna styrka också. Styrka, springa, simma och balansera. skidor i vinter, och cykel i sommar.
Dagens: 1 h body balance.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar