onsdag 28 november 2012

Springa

Japp, igår sprang jag och det var riktigt gött.

Tog mig ner till Sankt Sigfrids plan och så hem igen.

Totalt sprang jag 4,77 km. Och gick 2,33. Så 7 km totalt.
Småregnigt, kallt och mörkt. Men gött. Mössan på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar