Löpludret
onsdag 28 november 2012
Springa
Japp, igår sprang jag och det var riktigt gött.
Tog mig ner till Sankt Sigfrids plan och så hem igen.
Totalt sprang jag 4,77 km. Och gick 2,33. Så 7 km totalt.
Småregnigt, kallt och mörkt. Men gött. Mössan på!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar