Löpludret
torsdag 8 november 2012
Reflexerna på!!
Mörkt ute nu. Tur att jag har reflexer på skorna, och en väst. Och ett glittrigt pannband... Dags att ge sig ut!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar