Alltså... Om det nu ska bli nån verklig effekt på det här tränandet så får jag nog bannemej lägga på ett kol. min fantastiska kollega, som också är bra på det här med gymträning, har plockat fram ett finfint gymprogram till mig nu. Så nu ska jag ge gymmet en ärlig chans.
Det är bara att erkänna för sig själv: jag tar mig inte iväg på klasser. Inte för att träna styrka eller kondition iallafall. Så då får jag gitta nåt annat. Hoppas hoppas hoppas att detta kan vara det!
Drog igång med pass 1 idag efter jobbet på ett tomt gym. Bröst och triceps var fokus, och så en avslutande magövning.
Pass 2 är rygg och Biceps, och pass 3 är axlar och vader. Sen finns ett fjärde pass med ben. Det är till för de veckor då jag inte springer. Alltså utmärkt för lite uppbyggnadsträning under vintern!
Så nu ska jag få ihop löpning, 3 gympass, body balance och lite simning varje vecka?! Ehm... Hjälp! Livet då?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar