Får ändå säga att jag lagt på det där kolet jag pratade om. Gymmandet går fint och det känns lite gott att faktiskt bygga upp kroppen lite också. Tänker ett löppass i veckan, och så kanske ett simpass, för att hålla igång flåset lite. Men det är skönt med riktigt grym ond träningsvärk och slutpumpade muskler också.
Den här veckan har jag hunnit med tre pass på gymmet och dessutom ett pump-pass idag. Imorgon ska jag stretcha ut och boka tid hos en kiropraktor. Min rygg är inte vad den borde vara...
Hur som helst, både gymhoran och Annan var med idag och vi tog en lång bastu efteråt. Söndagslyx!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar