Sådär ja! Efter alldeles för mkt stillasittande, julmat, julkolor, julöl och rehabträning så är det nu dags att träna på riktigt.
Har just stoppat i mig keso och tonfisk efter ett pass på gymmet. Rygg och biceps idag, och lite lite löpning med teknikskorna som jag nu väljer att kalla dem. Alldeles snart är det dags att prova ut nya distansskor. Ska bli kul! Och hoppas att Adidas har några som passar :) Nu är det dessutom vinterstudion på tv. Underbart!
Vad tycker ni om stilen såhär i vinterrusket?!?

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar