onsdag 19 december 2012

Lågsäsong

Skyller på kassa muskler och ett hektiskt jobb. Senaste veckan har jag bara kört kiropraktorns rehabövningar och ett kortare styrkepass. Men efter fredag kan jag nog vara med på banan igen! Dessutom har jag idag fått leverans av Adidas. Skorna var inte till mig men; ett par löpartights, en långärmad löpartröja, iPhonehållare, baddräkt, Stella-sweatpants. Ska bli gött att få träna i nya fräscha kläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar