Det framgick inte, men jag var på min andra behandling hos kiropraktorn igår.
Det onda hade flyttat sig lite till mer säte och utsida höft. Och nu är det ännu lite bättre.
Igår gick han hårt åt höftböjaren genom massage på magen, kinesologisk zonterapi i foten, stenhård massage på vänsterlåret (igen) och så lite knäckning nere över bäckenet typ. Och så en avslutande nål i sätesmuskeln. Partyparty!
Nya övningar har det blivit också. Bara bara magstyrka. Allt det onda i ryggen och över rumpan har att göra med min svaga mage. Och att det bara är ena sidans muskler som jobbar. Men nu ska det bli ändring! Magstyrka och stretch av säte och höftböjare.
Nytt gymkort införskaffades idag, och om två veckor ligger jobbet och gymmet grannar. Vad finns det som kan stoppa mig 2013?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar