tisdag 1 januari 2013

Nytt år!

Klart ett löpluder startar ett nytt år med att springa! Bara 20 min som uppvärmning, men ändå! Sen var det styrka med fokus bröst & triceps. Och så magträning enligt kiropraktorns inrådan. Undrar om jag verkligen ska köra magen varje dag?? Är det inte bra för musklerna att vila ibland?

Avslutade med lång och rejäl stretch. Nu ligger jag i sängen och är sådär skönt trött i såväl huvud som i själen.

Gott nytt år på er!

Vilka är era träningsmål 2013?
Jag ska
1. Springa varvet på max 2 timmar
2. Springa totalt 40 mil iår
3. Simma Vansbrosimmet (tjejvarianten såklart).
4. Springa tjejlidingöloppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar