torsdag 24 januari 2013

Äntligen!

Jag vet att jag inte ska ta utlåning seger i förskott. Men nu börjar det ta mig tusan äntligen att inte göra så ont längre. Hade fjärde kiropraktorbehandlingen i tisdags. Efter det har jag druckit öl (har ni förresten hört om han löparen som kör "the drunk diet"?), tränat mage, axlar, promenerat långt och kallt och städat och pluggat. Och stretchat och tränat mage igen. Och stretchat. Och nu känns det 1000 gånger bättre än det gjorde förra veckan. Och typ 100000 gånger bättre än innan jul. Så alla blåmärken på lår, rumpa, mage och nålar i kroppen har varit värt det. Tror jag. Kanske var det den där massagen i naveln och på magen i tisdags som gjorde det? Det och all stretch. Jag är värd en guldstjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar