Löpludret

onsdag 23 januari 2013

Gymhoran! Här ligger jag och gör situps och sneglar bort mot ditt kontor. Bege dig till Gbg snart så kan vi träna :)

Upplagd av LL kl. 14:06
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Etiketter: magmuskler, Styrka, Träna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2013 (17)
    • ►  februari (8)
    • ▼  januari (9)
      • Äntligen!
      • Gymhoran! Här ligger jag och gör situps och snegla...
      • Keso!
      • Stark torsdag
      • Kiropraktorn. Besök nr. 3. Smärta
      • Löplycka!
      • Efter ett Pass idag med både bröst, triceps, axlar...
      • Fredagens
      • Nytt år!
  • ►  2012 (55)
    • ►  december (5)
    • ►  november (12)
    • ►  oktober (12)
    • ►  september (15)
    • ►  augusti (9)
    • ►  juli (2)

Visningar

Om mig

LL
Visa hela min profil
Temat Enkel. Temabilder från nico_blue. Använder Blogger.