söndag 6 januari 2013

Löplycka!

Jag hoppas innerligt att min lilla löprunda idag inte gör att jag får ännu ondare. Har stretchat massor. Kanske var det dumt att springa men jag vill inbilla mig att det är bra att musklerna får jobba lite och att det blir genomströmning av blod. En till stretch innan sängdags.

Men apropå den där lyckan...
Det är så gött att springa. Att köra den där rundan fast jag är trött och seg. Inte alltid jättehärligt under tiden, men efteråt. Framförallt efteråt. När man känner sig lite stolt, lite trött och på nåt sätt upprymd.

Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar