lördag 5 januari 2013

Fredagens

Javisst var jag och tränade igår!

Hade lite känning i höften/sätesmuskulaturen i torsdags och tänkte att det berodde på att jag suttit ner på jobbet. Idag lördag har jag svinont, och det kom igårkväll. Nu kör jag stretch var tredje timma. Vet inte om det hjälper.

Igår körde jag rygg och biceps. Förstår faktiskt inte hur jag kan få ont i sätet av det. Har det med de 15 minuters löpning jag körde i tisdags??
Hur som helst. Träningen gick fint och jag toppade såklart med magövningar såsom uthålliga situps, sidoplankan med höftlyft och sneda situps. Och rejäl stretch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar