onsdag 9 januari 2013

Kiropraktorn. Besök nr. 3. Smärta

Tillbaka på bänken igen. Efter en ryggradsvridning med oroväckande mycket knäppljud blev det dags för lite massage. Eller jag skrev fel, mycket massage. Och hård oskön massage. Genomsvett av smärta.
Sen akupunktur. 3 st på utsida lår och en avslutande nål i sätesmuskeln.
Nya övningar också, 2 stretch. Baksida lår och en till för sätet. Eller röven som vi säger här i Göteborg.

Ikväll förpassas jag till badkaret, inte gymmet.
Inom kort är mitt lår blått.
Men det finns hopp! För shit vad jag bygger upp de där stackars musklerna från grunden nu. Och sträcker ut dem och får dem att samarbeta och ha det bra.

Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar