Löpludret
onsdag 23 januari 2013
Keso!
Vi är galna på jobbet. Hela högen håller på och tränar och äter rätt mest hela tiden.. Nu har keson i den närbelägna Coopbutiken tagit slut...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar