torsdag 10 januari 2013

Stark torsdag

Efterjobbetpass igår.
Var på det helt och hållet inkompletta gymmet på olskroken, så vissa planerade övningar fick läggas åt sidan. Körde rygg och triceps och pushade mig själv till tyngre än sist, hurra!
Avslutade med magträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar