Löpludret
torsdag 10 januari 2013
Stark torsdag
Efterjobbetpass igår.
Var på det helt och hållet inkompletta gymmet på olskroken, så vissa planerade övningar fick läggas åt sidan. Körde rygg och triceps och pushade mig själv till tyngre än sist, hurra!
Avslutade med magträning.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar