Löpludret
lördag 2 februari 2013
Vattengympa!
Efter lite smågymmande och mkt jobb var det då dags för ett pass vattengympa. Jag och ett litet gäng kollegor hade privat pass på valhallabadet och det såg ungefär såhär:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar