lördag 2 februari 2013

Vattengympa!

Efter lite smågymmande och mkt jobb var det då dags för ett pass vattengympa. Jag och ett litet gäng kollegor hade privat pass på valhallabadet och det såg ungefär såhär:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar