Efter att ha kört järnet förra veckan så blev jag ju sjuk. Eller inte sjuk, men heller inte frisk. Vilade och vilade och sov och gjorde annat än att träna. Och så tänkte jag kört i fredags, men jag orkade inte. Kroppen orkade inte. Och i lördags hann jag inte. Men idag. Sprang! Ute! Sååååååå skönt! Nu får våren gärna komma med stormsteg! Och så får jag se till att inte glömma min dagliga stretch. Tur att jag ska till benknäckaren på onsdag.
Man blir dessutom jättetrött av att springa, så nu planerar jag att somna så snart som möjligt. Klockan är inte ens 22 än...
Dagens: 5 km, 29 minuter, 282kcal.
Plus magstyrka. Det var pass 1 vecka 2. Jag är något förskjuten men vad fasen.. Det löser sig på slutet ändå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar