Jodå, idag har jag varit hos kiropraktorn igen. Drygt en månad sen sist och nu såg han resultat av min magträning. "Nu har du faktiskt muskler på vänster sida också."
Så det är bara att fortsätta stretcha och stretcha och så träna mage. Fick två finfina rumpövningar också som gör att stora sätesmuskeln ska bli stark. Då jobbar den istället för utsida lår. Bra va?
Igår sprang jag intervaller. Ökade till och med på slutet. Nu jäklar. Typ 79 dagar kvar till varvet. Är i fas. Bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar