Det har varit en finfin vecka träningsmässigt! Har känt mig hängig och trött och lite krasslig i halsen. Men betoning på lite.
Men så har det idag brutit ut en liten förkylning. Tror att den kommer vara lugn men ska införskaffa lite naturläkemedel och kurera ordentligt. Hej frukt, te och vitlök!
Hursomhelst, veckan sim gått;
Måndag - löpning 5 km plus styrka med axlar, vader och mage och rumpa.
Tisdag - body balance, uppvärmning i roddmaskinen.
Onsdag - vilodag.
Torsdag - zumba
Fredag - löpning intervaller plus styrka mage och rumpa.
Lördag - spinning.
Söndag - än så länge vilodag, men dagen är ju inte slut än...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar