Sådärja!
Årets skidpremiär har äntligen gått av stapeln. 7 km kuperad terräng på underbara Kinnekulle. Finfina spår, svagt nedför med bra glid i början. Branta klättringar med för lite fäste mot slutet. Och ett spår som vi inte hade en aning om hur långt det var. Det visade sig vara 7 km, som sagt. Naturreservat och biotopskydd om vartannat gör omgivningarna fantastiska. Och dessutom nästan tomt på folk. Gött.
Glömde stretcha insida lår igår.... Väl mött, träningsvärk!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar