söndag 3 februari 2013

Söndagens...

Idag gav jag mig den på att göra nåt svettigt men kul så jag åkte till olskroken och körde en timma zumba. Kalaskul. Eller ja, ganska kul. Svettigt iaf.

Känns som att inget motiverar mig these days! Riktigt skittråkigt faktiskt. Egentligen vill jag bara vara ute och åka skrillor eller skidor och helst av allt vill jag åka till alperna och glida ner för långa goa backar. Och så vill jag springa. Snälla kyla, försvinn! Eller så skiter jag i kylan och springer ändå. Det går ju det med. Imorgon ska jag köra pump. Utmana mig lite och kolla om musklerna håller. Och sen hitta ett kul löpprogram att pyssla med!

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar