Idag har löpludret varit ute på inköpsresa. Ända ner till stan drog hon för att prova skor. De som var påtänkta var inte alls bra... Glapp i hälen! Det håller ju inte.
Men så plockades det fram ett par lite dyrare ("det brukar ju ofta innebära bättre passform"). Och givetvis så satt de som ett smäck! På måndag görs beställningen. Nu längtar jag massor efter våren!! Vill ut och kuta!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar