Idag har det varit en bra dag på jobbet, och avslutade arbetsveckan med ett body pump pass. En fantastiskt dålig instruktör, kass musik men trevligt sällskap. Jag lade också på lite extra vikt mot förra veckan men jösses vad svag jag är!!! Bara att kämpa på för att bli starkare.
Nu bygger jag upp själen med rödvin och fredagsmys.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar