Idag kunde jag inte låta bli. Skulle varit inne och tränat styrka men det var fullkomligt underbart väder ute. Så jag åkte hem, drog på mig löptightsen, skorna och en fleece, drack ett glas iskiate och stack ut. Fantastiskt vackert. Helt vindstilla runt tjärnen. Löpningen gick av sig självt.
Gula träd, solnedgång. Skogen glödde.
Dagens: 42 min, 6,02 km.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar