torsdag 18 oktober 2012

Onsdagens

Missade skriva igår. Körde ett kort tempopass innan jobbet. Typ 25 min i barfotaskorna.
Idag har jag ont i fotleden och den simning jag skulle gett mig på i eftermiddags gick förlorad pga jobb.
Hoppas kunna springa på söndag igen! Känns ju som att jag har så mkt energi och sug i springkroppen!!

Och förresten så har jag träningsvärk i axlar och underarmar. Jag körde gokart igårkväll.

1 kommentar:

  1. Nu har jag lärt mig kommentera... Snart dags för anmälan till Vansbro!

    SvaraRadera