Idag har vi mötts, löpbandet och jag, för första gången på länge.
Perfekt första pass, ett kort tempopass för att träna upp fötter och vader i de nya skorna. Det gick kanon! Men ont i fotdynorna efter. Kom ihåg; hitta bra stretchövningar för fötter!!
Dagens: 22min, 3,17 km. Och då var de sista fem minutrarna i gångfart.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar