Jag sa ju det. Mina vader skulle kännas idag och jag lovar, det gör dem. Hade tänkt att köra ett bodybalancepass igår kväll, men jag kom iväg sent till jobbet, och stannade således för sent för att hinna dit. Så den stretch som jag så kallt hade räknat med uteblev. Något klantigt.
Nu sitter jag i soffan och har ont i halsen. Hur kul är det? När jag nu har massor av tid och energi till att träna vill jag ju passa på! Kör stenhårt på echinagard och apelsiner och planerar att bli frisk asap.
Under tiden får jag syssla med diverse annat, t.ex. att göra Pinole. Och fila fötterna och måla naglarna. Det är mycket viktigt att ha fina och fräscha fötter att stoppa ner i skorna.
//Löpludret
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar