torsdag 30 augusti 2012

Mål 2

Ok.
Ett riktigt långsiktigt mål. (Eller är det en dröm? Är det genomförbart? På riktigt? Springer folk så långt?)

2014.
Marathon Nice-Cannes.
Blir ju som att springa på hemmaplan, och efter kan man äta grym pasta och chocolat fondant på La Favola.
Jag längtar redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar