Mina damer och herrar!
Efter den där fantastiska löprundan med bad i delsjön så slog virus ut den lilla kroppen. I två veckor har Löpludret varit förpassad till soffliggande, matlådsgörande och våta drömmar om träning. -Inte kul.
Men nu så börjar det ordna upp sig.
Igår var det startmöte med en god vän där vi nu planerat upp höstens träning. Vi kommer löpa två dagar i veckan tillsammans och sen kombinera det med styrketräning och lite annat smått och gott.
Jag hoppas innerligt att mitt tisdagpass med Body Balance kan bestå eftersom magträningen där är grymt bra. Och så stretchen såklart.
I måndags var det långpromenad i soliga slottsskogen med gymhoran där vi beklagade oss lite över hur tunga vi kände oss. Men mest peppade vi varandra för att köra en riktigt härlig hälsohöst. Tillsammans är man mindre ensam....
Det var visst något med långsiktighet också...
Idag blir det styrka på gymmet på jobbet.
Om 6 veckor ska jag klara 100 armhävningar i ett kör.
Är ni med???
//Löpludret
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar